29 maj 2013

Till hösten?

Arkitektur KTH
Arkitektur Lund
Arkitektur Chalmers
Arkitektur Umeå 
Landskapsarkitekt Ultuna
Landskapsarkitekt Alnarp
Arkitektur, visualisering och kommunikation Malmö högskola
Grafisk design Malmö högskola
Civilingenjör Design och produktframtagning KTH 
Civilingenjör energi och miljö KTH 
Civilingenjör Arkitektur Umeå

    Det här är program som jag har sökt till hösten, i fallande ording. Så om det var någon som undrade så vet ni nu. Om jag inte kommer in på någon av arkitekturprogrammen så är jag inte säker på att jag kommer tacka ja till något annat heller. Jag känner att jag behöver ta en paus från plugget ett tag.  Annars då? Jo jag fick just reda på att jag fått ett F på fysiktentan, men det var jag beredd på. Men jag fick faktiskt dubbelt så många poäng än vad jag hade trott. Nu gäller det bara att få godkänt på måndag så har jag bara en härlig sommar framför mig sen. Ha det bra men ni får ingen bild. 

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna att du hamnar i Sthlm♥
    och Milo med!!

    SvaraRadera