30 apr. 2013

Veckans Låt

Glömde förra veckan, men det gör inget. Det kanske får bli två den här veckan istället om jag inte har något bättre att blogga om.

Här kommer iallafall lite Panic! at the Disco. Nostalgi på hög nivå! Jag var tolv, tretton år och på måndagskvällarna gick Trackslistan på tv med Gonsa som programledare. Jag och pappa åt blodpudding med fläsk och lingon framför tven, det var min egna privata pappatid för mamma och lillebror var aldrig hemma då. Och det här var ju självklart det bästa på listan! Jag älskade videon ( som jag nu ser är ganska töntig, haha), men ändå jag älskar det fortfarande. Panic! at the Disco - Write Sins Not Tragedies, varsågoda:


Nu när det här ändå är ett musikinlägg så tänkte jag passa på att säga att det blir konsert dubbelt upp till helgen. Jag, Anna och hennes syrra köpte väldigt impulsivt biljetter till Johnossi som spelar på Cirkus på söndag, det ska bli väldigt roligt. Sedan bär det nig av till Grönalund dagen innan för att se FUN! Så musik i stora lass blir det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar