11 apr. 2013

Veckans låt

Veckans låt nummer fyra:
Two Door Cinema Club med What You Know.
Den här låten gillas skarp, iallafall just nu. Men låt bli och titta på videon för den är rätt så jättedålig.

Det här är ett av banden som kommer till Hultsfredsfestivalen i sommar ( den som har flyttat till Arlanda lixom). Nu för söker jag bara övertala alla som jag känner att gå dit med mig.... hittills så har jag inte riktigt lyckats med någon. 
Här är några andra artister som kommer dit som jag gärna vill gå på:
Phoenix 
Imagine Dragons
Band of Horses
Kings Of Convenience

Oj vad musikigt det har blivit här, men jag håller på med Arkitektprovet som ska in på måndag. Så jag hinner varken måla (vad jag vill), träffa kompisar eller fota så det blir alltså inte så mycket blogging då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar