20 mars 2013

Veckans låt

Jag hade tänkt att börja med veckans låt här. Faktum  är att jag typ har tänkt på det i två veckor. Ett annat faktum är att jag är nästan helt ointresserad av vad andra lyssnar på och kollar aldrig på musikvideos som andra trevliga personer lägger upp på sina bloggar. Men jag tänkte att alla nog inte är som jag och dessutom så är ju jag ofantligt intresserad av vad jag lyssnar på för musik. Det kan vara låtar som jag bara gillar, någon som jag spelat för mig själv alldeles för mycket, en som är rolig eller en sån där låt som får mig att sträcka på räcka på ryggen, gå med tydliga steg från tunnelbanan till pendeltåget i känslan av att jag äger hela T-centralen. Jag tror att det kan vara roligt för mig att komma tillbaka till dom här inläggen om ett tag för att se hur det var.


Ps, jag tror att det här är en av det sistnämnda alternativen

1 kommentar:

  1. Om du inte fullföljer detta uppdrag att göra inlägg varje vecka med låt, då får du med mig att göra ;)

    Mysig låt by the way :) rätt iallafall ;))

    SvaraRadera