25 feb. 2013

Nu är det väl dax

Nu tycker jag att det är på tiden att vi har en fotodag igen, det är så kul att få fåna sig med läppstift och grejer. Sist var vi "JamesBondBrudar" .... manga näst gång kanske... eller rock? Några som vill vara med? Sen vill ju mamma ha nått stort svartvitt foto med massa ungdomar som är snygga i håret och ser allmänt överlyckliga och coola ut. Fast det ska verka som om att det är ett avslappnat kompisgäng som alltid ser sådär glada ut. Vi får se, vi får se. Hon ska hänga det på sin frisörsalong glömde jag säga föresten ;).

6 kommentarer:

  1. Hanna borde bli modell!!
    Inte att ni andra inte var fina heller;-P

    Jag vill oxå va med nästa gång... men vill gärna se hur du lyckas göra oss till manga:-/ Skumt

    SvaraRadera
  2. Jag kom precis på!! Jag har ju den perfekta peruken ju!! xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag vet ,) har redan tänkt på den lixom, synd att det bara är en :/

      Radera