18 sep. 2012

Nu var det väl på tiden

... att börja blogga igen, har varit, njae jag e rättare sagt lite omotiverad till allt just. Men här får ni som faktist går in här kollar ibland en liten present i form av min favorit foton jag tagit nu under sensommaren

Skymning i Stockholm, taget med mitt oskarpa men rätt så trevliga vidvinkel, ( det är i de här förhållanden som det gör sig som bäst)


Bubblor eller droppar, gissa själv, taget med macrot tror jag, obs bilden är faktiskt inte svartvit, låt bilden representera färgutbudet i Sverige så här när hösten närmar sig. Det där var nog också en liten ledtråd av vad bilden föreställer.

3 kommentarer:

  1. en lampa med bubblor i från ikea? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, det är fel ;), var ju inte ens ett av alternativen... jag äger ju inte en sån :P

      Radera
  2. Jag tror det är vattendroppar på en silvrig metalik-bil!! Du har bara vänt bilden på sniskan!!

    SvaraRadera